13 Mart 2011 Pazar

Kaybedenler Kulübü


Orta öğretim yıllarımda arkadaşlarla Kent FM’de dinlediğimiz bir radyo programı vardı. İki adam kimi zaman boş, kimi zaman derin konuşmalara dalarlar, arkada sürekli “Sacred Spirit” çalardı. İçtikleri içkilerin ve sigaraların detay sesleri duyulurdu ve nedense onları bir tek ben duyuyorum sanırdım. Hatta programı bir tek biz dinliyoruz sanırdım.
Kimi zaman dakikalarca konuşmazlardı, kimi zaman Müslüm Gürses çalarlardı. Küfür falan da ederlerdi, eğlencelilerdi…
Bir iki kere canlı yayına bağlanmıştık, hatta bir keresinde bir yarışma yapmışlardı ve benden önce canlı yayına katılan kızın adresini kazanmıştım…
Beynimin derinliklerinde kaybolmaya yüz tutmuş bu program ve hissettirdikleri, bu teaserla* yeniden canlandı. Adamlar filmini çekmişler, meğer bu program o zaman kamuya mal olmuş da haberimiz yokmuş.
“Kaybedenler Kulübü”
25 mart’ta sinemalardaymış
web sitesi de var.
*teaser: meraklandıran fragman