28 Şubat 2011 Pazartesi

Speed flying

Ben hayatımda hiç kayak yapmadım. Bunca yıl da bunun bir eksiklik olduğunu hiç düşünmedim. Mutlaka ki zevklidir, ama dağda kayak yapmak veya kayak yapmak için dağa gitmek bana hiç çekici gelmedi. Kardan adam yapmak, kızakla kaymak veya kar topu oynamak ve sonra eve dönüp sıcak bir şeyler içmek daha cazipti hep.

Geçenlerde internette bir video keşfettim, adamlar dağın tepesinden kayakları ve paraşütleri açık olarak atlıyorlar. Adına da "Speed Flying" diyorlar. İlk duyulduğunda yamaç paraşütünün kayaklı olanı gibi düşünülebilir ama binlerce metre yukarıda başlayan yolculuk arada, hayatları boyunca insan ayağı değmemiş tepelere uğrayarak, hiç geçemeyecekleri dar geçitlerden geçerek kamyonlarının yanında son buluyor.

Marshall Miller, extreme sporlarla uğraşan biri. Arkadaşlarıyla Utah'daki Mount Superior'dan bir atlayış yapıyor ve kaskındaki kamerayla kaydediyor. O duyguyu yaşamam için sanırım küçükken kaymış olmak gerekirdi. Artık videosuyla yetineceğiz.


Marshall Miller'ın diğer extreme videoları.